Mijn Klacht:
Ik ben lid geweest van Lexa en toen heb ik een machtiging gegeven voor incasso. In september 2012 heb ik echter mijn lidmaatschap afgezegd en mijn account verwijderd. Wat schetst mijn verbazing nu: Er wordt elke maand nog steeds 9,99 van mijn bankrekening afgeschreven door Worldpay. Ik vind dit echt ronduit belachelijk omdat ik duidelijk mijn account verwijderd heb op de site. Nog belachelijker vind ik het dat Lexa niet telefonisch of via mail bereikbaar is. Ik heb dit betreffende lexa account met een ander emailadres aangemaakt dan ik nu gebruik en ik weet niet meer welke dat was.
Dit was het eerste afschrift dus daar moet volgens uw antwoord het juiste betalingskenmerk bij staan van Lexa: Tegenrekening/IBAN 5767XXXX3TXXXXXen name van WorldPay Customer Paymen Omschrijving BETALINGSKENM. 2196558451
1120000087185097 13-02-12 16:02
Lexa (Ilius.net)
ILIUS Rentedatum 14-02-2012
Hier zijn de verdere maandelijkse afschrijvingen. Tegenrekening/IBAN 4511XXXX5TXXXXXen name van WORLDPAY CP/BIBIT IP Omschrijving BETALINGSKENM. 59174141544 MEETIC *ILIUS.NET* MEETIC.COM 15-10-2012 BETALINGSKENM. 79176123752 13-11-2012 BETALINGSKENM. 99178203958 13-12-2012 BETALINGSKENM. 59180235870 14-01-2013 BETALINGSKENM. 79182457839 13-02-2013 BETALINGSKENM. 99184516838 13-03-2013 BETALINGSKENM. 69186771708 15-04-2013
Gewenste Oplossing:
1. De afschrijvingen moeten PER direct stoppen. 2. De afschrijvingen van deze afgelopen 7 maanden zijn tegen mijn wil in gebeurd. Deze horen teruggestort te worden.
IK WIL DAT HET HIERBIJ GEREGELD WORDT en dat ik niet weer met een kluitje in het riet wordt gestuurd. Als antwoord kreeg ik dat ik een email kan versturen maar ik kan weer geen contactformulier vinden bij \'help\' op lexa.nl.
Jullie moeten met het betalingskenmerk mijn profiel kunnen terughalen en zien dat ik al sinds september uitgeschreven ben.
Dit was mijn laatste mail en anders gaat het voor het gerecht..
