Klacht: ER wordt onterecht maandelijks geld van mijn rekening afgeschreven door Lexa!

Hommel op 05 mei 2013 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben lid geweest van Lexa en toen heb ik een machtiging gegeven voor incasso. In september 2012 heb ik echter mijn lidmaatschap afgezegd en mijn account verwijderd. Wat schetst mijn verbazing nu: Er wordt elke maand nog steeds 9,99 van mijn bankrekening afgeschreven door Worldpay. Ik vind dit echt ronduit belachelijk omdat ik duidelijk mijn account verwijderd heb op de site. Nog belachelijker vind ik het dat Lexa niet telefonisch of via mail bereikbaar is. Ik heb dit betreffende lexa account met een ander emailadres aangemaakt dan ik nu gebruik en ik weet niet meer welke dat was.
Dit was het eerste afschrift dus daar moet volgens uw antwoord het juiste betalingskenmerk bij staan van Lexa: Tegenrekening/IBAN 5767XXXX3TXXXXXen name van WorldPay Customer Paymen Omschrijving BETALINGSKENM. 2196558451
1120000087185097 13-02-12 16:02
Lexa (Ilius.net)
ILIUS Rentedatum 14-02-2012

Hier zijn de verdere maandelijkse afschrijvingen. Tegenrekening/IBAN 4511XXXX5TXXXXXen name van WORLDPAY CP/BIBIT IP Omschrijving BETALINGSKENM. 59174141544 MEETIC *ILIUS.NET* MEETIC.COM 15-10-2012 BETALINGSKENM. 79176123752 13-11-2012 BETALINGSKENM. 99178203958 13-12-2012 BETALINGSKENM. 59180235870 14-01-2013 BETALINGSKENM. 79182457839 13-02-2013 BETALINGSKENM. 99184516838 13-03-2013 BETALINGSKENM. 69186771708 15-04-2013

Gewenste Oplossing:

1. De afschrijvingen moeten PER direct stoppen. 2. De afschrijvingen van deze afgelopen 7 maanden zijn tegen mijn wil in gebeurd. Deze horen teruggestort te worden.

IK WIL DAT HET HIERBIJ GEREGELD WORDT en dat ik niet weer met een kluitje in het riet wordt gestuurd. Als antwoord kreeg ik dat ik een email kan versturen maar ik kan weer geen contactformulier vinden bij \'help\' op lexa.nl.
Jullie moeten met het betalingskenmerk mijn profiel kunnen terughalen en zien dat ik al sinds september uitgeschreven ben.

Dit was mijn laatste mail en anders gaat het voor het gerecht..

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 07 mei 2013 om 16:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hommel,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik uw profiel kunnen achterhalen waarvoor er maandelijks een afschrijving gedaan wordt.

Het gaat hier om uw profiel “Simon_h_a_148” op Lexa.nl gekoppeld aan e-mailadres “[email protected]", deze heeft u sinds 17-09-2013 opgeschort. Opschorten is tijdelijk en op het moment van opschorten krijgt u het volgende te zien;

• Jouw profiel is niet meer zichtbaar op Lexa.nl. Ook zal je geen e-mail meer van Lexa.nl of van Lexa.nl-partners ontvangen.
• Je volledige profiel wordt bewaard en blijft intact. Je kunt je profiel te allen tijde opnieuw activeren door simpelweg opnieuw in te loggen of door te klikken op de link in de e-mail die we verzonden hebben nadat je je profiel hebt opgeschort. Opschorten betekent niet dat de automatische verlenging van je membership wordt stopgezet. Wil je de automatische verlenging stopzetten? Kijk dan bij de veelgestelde vragen hoe je dit gemakkelijk online kunt doen.
• Mocht je jouw profiel permanent willen verwijderen, klik dan hieronder op 'Klik hier om je profiel permanent te verwijderen van de website'.

Omdat er op het moment van opschorten aangegeven werd dat u hiermee de automatische verlenging niet stopzet, kan ik helaas niet op uw verzoek tot restitutie ingaan. Bij deze heb ik wel de opdracht gegeven om de automatische verlenging voor u te annuleren en uw profiel volledig te verwijderen, het kan tot 24 uur duren voordat uw profiel definitief verwijderd is.

Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Natasja van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door