Klacht: Meerdere producten niet ontvangen

op 17 mei 2016 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

Ik heb meedere producten niet ontvangen wel mail van gekregen dat ze op de post/verzonden zijn ruim 1 week geleden en hier ook via de site van uitbieden.nl (contactformulier) een aantal x voor gemailt. Nog steeds niks ontvangen tevens heb ik 2 zonnebrillen bestel en maar 1 ontvangen. Een horloge ontvangen wat niet werk had 2 biedingen gewonnen van de zelfde soort horloge alleen een andere kleur bestel dus weet niet welk win id bij welk horloge hoort dus kan het kapotte horloge ook niet terug sturen dit gaat niet over een paar euro aan spullen wat ofniet heb gekregen maar over een paar tientjes… Graag hoor ik van jullie en wil ik mijn producten als nog ontvangen of mijn geld terug ontvangen

Als ik mijn producten ontvangen heb van uitbieden.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 19 mei 2016 om 09:11 geantwoord

Beste Sylvia, Ik vind het vervelend om te horen dat producten niet volledig zijn aangekomen, echter hebben wij allen producten die niet aangekomen zijn nogmaals een keer naar verstuurd. Wat betreft dat horloge kunt u mij even een duidelijke beschrijving geven van hoe het horloge der uitziet zodat wij kunnen kijken of daar een oplossing voor kunnen vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door Silf.s