Klacht: meerdere malen emails verstuurd. tot op heden geen reactie

op 14 juli 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb kaarten besteld voor een concert van beyonce. En tot op heden heb ik alleen maar een bevestiging van mijn betaling. Er is verder helemaal geen andere communicatie vanuit ticktet tribune wat betreft mijn kaartjes. Na meerdere emails verstuurt te hebben eis ik wel een reactie en mijn kaarten.

angezien het concert over twee dagen begint en mochten ze per mail verstuurt worden. Dat ze dan voor vrijdag 17:00 gemaild kunnen zijn, zodat ik ze ook kan uitprinten.

order nr: 00105710

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 15 juli 2016 om 08:36 geantwoord

Beste Stanley, onze oprechte excuses voor de late reactie. Wegens de vakantieperiode hebben wij wat minder personeel en worden mails dus minder snel beantwoord. Uw kaarten worden echter vandaag per email aan u verstuurd. Wij danken u voor uw geduld en wensen u heel erg veel plezier bij het concert!

Alle klachten die gemeld zijn door sstanley@hotmail.nl