Klacht: Meerdere keren verkeerde bestelling (Delft noord)

op 13 september 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

We hebben al een paar keer gehad dat we verkeerde koffie kregen toen we iets anders hadden besteld. Zondag 8 september bijvoorbeeld bestelde wij twee latte macchiato met caramel saus van de Mac Café en één medium patat. Toen ik de bestelling kreeg was de patat al koud en kreeg ik twee verkeerde koffie. Ik heb gezegd dat ik nieuwe wou die ik had besteld. Kreeg ik alsnog verkeerde koffie en wou mijn geld terug. De manager gaf me geld terug maar kwam geen sorry of iets van af. Dinsdag 11 september bestelde ik opnieuw twee latte macchiato caramel en kreeg ik opnieuw verkeerde koffie. Na lang wachten kreeg ik twee nieuwe maar geen sorry kwam er van af. En werd ik daarna nog vies aangekeken door de mensen die er aan het werk waren. Ik vind dat het niet normaal dat ik zovaak verkeerde koffie krijg en nog vies wordt aangekeken door het personeel. Dit zijn maar twee voorbeelden van verkeerde bestellingen. Ik heb dit veel vaker meegemaakt sinds de Mac Café er is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jarikoffie