Klacht: Meerdere fouten

op 29 juli 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Wij eten gemiddeld 1 keer in de week bij de McDonalds.
Ik kan helaas oprecht zeggen dat het de helft van de keren fout gaat.

Een veggie burger bestellen en vervolgens kip op je burger krijgen is een behoorlijk kwalijke zaak, al helemaal als veganist en je er pas achter komt als je de eerste hap hebt genomen.

Geen friet krijgen wanneer 2 keer een menu met friet is besteld, 3 chicken nuggets ipv 6 in het doosje hebt zitten, koude slappe friet die eigenlijk alleen maar uit vet bestaat (waarschijnlijk te koud gebakken) waarna mijn vriendin en ik er allebij ziek van zijn geworden zijn ook enkele van de voorbeelden.

De laatste 4 keer dat we door de mcdrive zijn geweest is er wel iets fout gegaan, en daarvoor al meerdere malen.
Opzich niet heel erg als je er direct achter komt door het ter plaatse nog te controleren, maar wel behoorlijk vervelend als je er thuis pas achter komt. En terug gaan ook weer een beetje zonde is (eten word koud en brandstof)

Wij rijden tegenwoordig als we al gaan naar Zwolle of Steenwijk en gaan dus niet meer naar de McDonalds Meppel.

Wanneer de bestelling simpelweg gewoon geleverd word zoals besteld, hier betalen wij immers ook voor.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.Wennekes