Klacht: meerdere accounts

op 23 augustus 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 23 augustus 2016 om 18:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je dubbele account zonet verwijderd. Je behoudt nu enkel nog het Premium-account.

Mocht ik je verder nog ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via een e-mail naar info-nl@twoo.com Maak er alvast nog een fijne avond van!

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja C