Klacht: meerdere accounts

op 23 augustus 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben van twoo overgegaan naar twoo premium maar blijkbaar lopen beide accounts nog, ik heb al contact gehad met twoo met de vraag om de gewone account te verwijderen, maar dit is nog steeds niet gebeurd, heel vervelend;

Gewenste Oplossing:

wanneer ik enkel de twoo premium account overhoud.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 23 augustus 2016 om 18:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je dubbele account zonet verwijderd. Je behoudt nu enkel nog het Premium-account.

Mocht ik je verder nog ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via een e-mail naar info-nl@twoo.com Maak er alvast nog een fijne avond van!

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja C