Klacht: Meer dan een uur vastgezeten in een toilet!

op 06 mei 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Hallo,
Vandaag (vrijdag 7 mei) bezochten wij het Mc Donalds filiaal in Amsterdam
rechts van het paleis op de Dam. Ik heb toen gebruik gemaakt van het toilet. Echter vond ik het raar dat wij als klant 0,50 cent moesten betalen maar dat terzijde, ik ben naar het toilet geweest alleen toen ik uit het toilet wilde ging het slot niet meer open. Toen ik aangaf dat hij niet meer open wilde ging de (toiletman) er zeer laks mee om, in mijn woorden abnormaal gehandeld. Deze man vond het ontvangen van 50 centjes belangrijker dan een jongen bevrijden uit een toilet die daar al ruim 15 minuten zat. Toen besloot ik maar mijn vriendin te bellen omdat er nog steeds geen actie werd ondernomen. Ze is naar de filiaal manager gegaan en vervolgens ”zou” hij de brandweer hebben gebeld. ondertussen heeft een andere Mc Donalds bezoeker mij willen helpen met het slot. (omdat de man op het toilet nog steeds bezig was met zijn geld ontvangen van toilet bezoekers)
Toen ik te horen kreeg dat de Brandweer niet kwam heb ik zelf 112 gebeld in het toilet (ik zat er al ruim 30 minuten) en ik werd doorverbonden met politie Amsterdam. Zij zouden vervolgens contact opnemen met dit Mc Donalds filiaal. (geen idee of dit is gebeurd). Toen niets werkte is er met een man of 4 (inclusief de toiletmeneer) de deur proberen open te krijgen, toen het bleek dat dat niet wilde, was de enige optie om te deur in te trappen. Gelukkig is dit gelukt en kon ik eruit. Ik was helemaal benauwd en bezweet.

Ik ben erg geschrokken, van wat er gebeurd is. Wat ik vooral erg vond is dat een filiaal niet beschikt over gereedschap om een deur open te maken. Wanneer iemand een hartstilstand of hersenbloeding krijgt, zou de deur toch ook makkelijk open moeten krijgen? Dit zou ik ten eerste graag veranderd zien worden. We hebben al een kleine vergoeding gekregen in de vorm van een maaltijd. En ik hoop op een reactie van Mc Donalds over dit incident.

Mc Donalds filiaal aan de Nieuwendijk 212.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door caiowestrik