Klacht: Meer dan 100%betalen voor een excursie

op 04 oktober 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Beste wij hebben een 3 eilanden cruise geboekt bij de reisleiding van nekkerman.wij betalen hier voor 2×46 euro echter kost dit 20 euro als je dit zelf regel in de haven ik begrijp best wel dat er een prijsverschil is maar meer dan 100%is iets te veel ook bij na vraag bij de reisleiding kwam er geen oplossing prijs is de prijs.wij hadden een goed gevoel van nekkerman maar voel me nu goed opgelicht

Het had leuk geweest als de reisbegeleider een tegoed bon of geld terug geeft

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Neckermann Reizen

1 maand geleden - Geachte heer Sven, Hartelijk dank voor uw email. Uw bericht is doorgestuurd naar de afdeling Customer Service. Zij gaan zorgdragen voor de afhandeling van uw melding. Indien u hierover verdere vragen heeft verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met deze afdeling via customerservice@thomascook.nl of via 023 - 5135533. Openingstijden: maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

1 maand geleden - Geachte heer Sven, Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over de prijs die u betaald heeft bij onze reisleiding voor de 3 eilanden -excursie. Onze reisleiding bemiddelt alleen in de verkoop van excursies, de uitvoering en prijsstelling hiervan ligt in handen van derden. U bent niet verplicht om de excursie via onze reisleiding af te nemen. U geeft aan uw ongenoegen kenbaar te hebben gemaakt bij onze Connected Service, wij danken u voor de moeite die u heeft genomen om uw bevindingen hierover aan ons kenbaar te maken. Ter plaatse geboekte excursies vallen buiten de reisovereenkomst, onze organisatie is hierin niet aansprakelijk. Wij wensen u nog een fijn verblijf. Met vriendelijke groet, Customer Service Neckermann

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 04 oktober 2016 om 16:50 geantwoord

Heeft op 04 oktober 2016 om 18:42 geantwoord

Wij vinden dat het niet goed opgelost. Wij hebben bij u reisleiding geboekt die de naam gebruikt neckerman en zal dan ook nooit meer iets boeken bij wat voor organisaties dan ook.zeer teleurgesteld in deze afhandeling van een klacht

Alle klachten die gemeld zijn door E. Sven