Klacht: medicatie

op 17 september 2017 over Interpolis in de categorie Verzekering

Ik heb nog nooit een verschrikkelijke verzekering gehad als Interpolis.
Vanaf maart 2017. kreeg ik van de apotheker te horen dat de originele medicatie niet meer vergoed wordt van de basisverzekering. Ik heb een aanvullende verzekering, hieruit zou de eigen bijdrage wel vergoed worden. Op de recept staat medisch noodzaak, ondanks dit, ging de apotheker de basis gedeelte niet meer rechtstreeks declareren, omdat ze voor de originele medicatie niet de volledige vergoeding van Interpolis kreeg. Het gevolg was dat ik de basisgedeelte zelf moet betalen en deze kreeg ik niet vergoed van Interpolis, dat de apotheker rechtstreeks bij Interpolis moet declareren. Of de apotheker de basis gedeelte die ik betaald heb aan mijn vergoed of aan de apotheker. Helaas na verschillende keren te vragen voor bemiddeling is Interpolis niet bereid om te bemiddelen. Door Interpolis heb ik een discussie gehad met Apotheek Lindehoeve in Barendrecht over medicatie die ik hard nodig heb. Deze apotheker heeft mij zonder enige reden uitgeschreven, puur omdat ik voor mijzelf opkwam. Maanden heb ik zonder een apotheek gelopen. Nu, blijkt dat Interpolis afspraken heeft met bepaalde contracten met de Apothekers. Ik zit en loop al maanden tegen muren aan tussen, mijn huisarts, apothekers, Interpolis en nog steeds geen oplossing. Dankzij Interpolis moet ik gaan van Barendrecht naar den haag met OV gaan reizen om wel de originele medicatie te krijgen. Deze Apotheker heeft wel de afspraak met interpolis om de basis gedeelde van de originele medicatie te declaren.
Nog iets moois, Ik bel in januari 2017 om een tandartsverzekering af te sluiten voor mijn zoon. Er werd duidelijk tegen mij gezegd, dat beugel vergoed werd, maar niet verteld dat mijn zoon onder de 21 jaar moet zijn. Ik betaal nu een dure verzekering en deze kosten worden nier vergoed. Ik voel mij Misleid, belazerd. Terwijl ik duidelijk gevraagd heb wat er in de pakket zit. Interpolis is op de hoogte van de leeftijd van mijn zoon. Ik heb het gevoel dat bij Interpolis een aantal mensen werken, die alleen maar leugens vertellen om klanten te werven.

Dit schandalig en niet klantvriendelijk.

Ik ben tevreden met hetgeen je zegt, ook doet. Onze medicatie, die wij hard nog hebben volledig vergoeden en ook de gemaakte kosten van de beugel.
Zoniet, verwacht dat alle betaalde tandrekening volledig aan mijn terug betaald wordt met de wettelijke rente + per direct stoppen van de tandrekening.
Daarnaast wil ik de eigenbijdrage van maart 2017 die de apotheker niet bij Interpolis heeft gedeclareerd en bij mij volledig in rekening heeft gebracht terug gestort wil hebben op mijn rekening.
Daarnaast, verwacht ik van Interpolis dat er afspraken met de apotheker in Barendrecht gemaakt wordt, dat ik in Barendrecht mijn medicatie mag ophalen en niet In Den Haag met OV op mijn vrije dag.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

1 jaar geleden - Beste mevrouw, Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent. Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten. We sluiten de klacht op deze site af. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Alle klachten die gemeld zijn door Jan-ros34