Klacht: medewerkster zutphen (ma, avond 22:15, drive)

op 21 januari 2014 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Wij bestelde bij de pilaar en hadden onze bestelling klaar, een ander gezin bij ons in de auto wilde ook wat bestellen dus zij vertelde dat we nog een x rond moesten rijden….prima.
1ste bestelling betaald en moesten wachten tot get klaar was, dus besloten in de wacht tijd nog een keer rond te rijden, 2de bestelling betaald en we werden erg grof en onbeleefd te woord gestaan dat we hadden moeten wachten en niet weg mochten rijden terwijl “madame” ervoor nog gezegd had dat we nog een keer moesten rijden….. Ze ging flink tekeer tegen ons! Daarna hadden we alles nadat we moesten wachten en alles was ijs maar ook echt koud!! 20,00 weggegooid geld!!

Minimaal een vergoeding voor het eten wat dankzij deze medewerkster erg koud was. Haar naam weet ik helaas niet maar ze stond om 22:15 bij de mc drive in zutphen bij het betaal loket en bij afhaal loket.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door awentia