Klacht: Medewerkers zeggen allemaal wat anders.

op 29 januari 2014 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben met zn 4en voor het eerst een vakantie geboekt.
Eén van ons had de boeking blijkbaar definitief bevestigd, toen de rest dat hoorde ontstonden er wat problemen omdat we eigenlijk nog zaten te twijfelen tussen 2 andere hotels ( en alleen benieuwd waren wat de totaalprijs zou worden) . 1 van de vrienden de dag daarna gelijk naar arke gebeld. Bleek het niet mogelijk te zijn om het nog te annuleren… beetje onduidelijk verhaal want we zaten al over de 48 uur heen??. Nu belde ik zelf gisterenochtend…en omdat ik weet dat bij zulke gesprekken nooit te achterhalen valt wie wat heeft gezegd heb ik het gesprek opgenomen. Gelukkig zei de vrouw die ik aan de telefoon had dat wij inderdaad al de boeking bevestigd hadden.. maar dat we het binnen 5 werkdagen kostenloos!! kunnen annuleren of omboeken.. ook zei ze dat niet iedereen dit weet maar dat dit wel het geval is.( dit werd letterlijk gezegd en ze heeft het 3 keer herhaald) En gaf ons dus de tijd tot 30 januari! En het was geen enkel probleem! ze zou er een aantekening van maken. Ik savonds naar de hoofdboeker gebeld dat hij degene was die het moest annuleren zodat we wat meer dagen hadden om even met zn alle te overleggen. Even later belde hij mij terug dat hij weer iemand had gesproken die zei dat het niet waar was.. en dat overal kosten aan verbonden zitten! Ik gelijk weer gebeld en het verhaal uitgelegd, dat 1 van ons ‘ s avonds werkt de komende week en de rest overdag en dat we dus langer de tijd nog hebben om iets anders te zoeken maar tot die tijd willen we wel het nu geboekte hotel annuleren. Dit was dus niet meer mogelijk, haar collega had volgens haar dingen gezegd ie helemaal niet waar waren. En we kunnen alleen maar tot donderdag omboeken en niet annuleren! ( behalve tegen 15 % kosten van totaalbedrag ). Ze werkt ook verder steeds onvriendelijker en zei dat er niks meer aan te doen was en dat ik blij moest zijn dat ik wel nog kosteloos kon omboeken. Wie heeft er nou gelijk??!

Dat onze reis voor nu geannuleerd wordt! Indien wij iets nieuws vinden wat aankomende week wel de bedoeling is, zullen wij die ook weer bij arke boeken.

Alle klachten die gemeld zijn door mdejong22