Klacht: Medewerker Jumbo onprofessioneel

op 06 november 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vanochtend gingen we boodschappen doen bij jumbo op de Larenseweg te Hilversum. Ik ging een kopje koffie halen en na mij kwamen er ook andere klanten om een kopje koffie te halen. Toen kwam er een mevrouw met hoofddoek en deze maakte de opmerking bij de jumbo medewerkers dat ze een riool lucht rook bij het koffieapparaat. De 2 medewerkers(dame en heer) van de jumo reageerden er heel correct op samen. Toen liep de heer weg om verder te gaan met de werkzaamheden in de jumbo. De dame ging bezig bij het koffieapparaat met bekers etc bij te vullen. Ik hoorde haar tijdens het drinken van mijn kopje koffie tegen andere klanten zeggen die op een bankje zaten. Ze vond het naar riool stinken en babbelden ze erover verder en hoorden we haar ook zeggen dan drinkt ze thuis toch lekker koffie. Daarna kwamen er 2 nieuwe klanten bij het koffieapparaat en tegen hun vertelde ze ook de opmerking van de mevrouw over het rioollucht bij de koffie. Deze klanten trokken er zich niets van aan en gingen verder. Daarna ging ik vleesbeleg halen en daar stond ze ook tegen haar collega te praten over deze mevrouw met hooddoek en over het voorval. Na dit liep ze weer terug naar het koffieapparaat en daar sprak ze weer met een nieuwe klant over de riool opmerking van de mevrouw met hoofddoek. Deze klant hoorden we zeggen dan drinken ze toch maar koffie in hun eigen land. Wij vinden dit heel erg onprofessioneel en we irriteerden ons mateloos aan dit gedrag van de jumbo medewerker. Als ik boodschappen wil halen bij de jumbo, wil ik de opmerkingen van een klant tegen een jumbo medewerker niet de hele tijd hoeven horen en hoe ze bij veel klanten probeert om deze mevrouw(met hoofddoek!!!!) belachelijk te maken of als een idioot er te laten uitzien. Ik als buitenlandse klant voelde mij heel erg verdrietig om te zien hoe zij om ging met de klacht van de mevrouw met hoofddoek, en dat zij overal belachelijk gemaakt werd in plaats van dat er professioneel mee omgegaan werd door deze dame!!! Ik hoop echt dat jumbo hier iets mee gaat doen!

Dat deze mevrouw aangesproken wordt op haar onproffessioneel gedrag en in de toekomst let op haar gedrag en uitingen richting aan collega`s en klanten van de jumbo. Oke als je het bespreekt met je collega maar dan van de vloer af.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hoske