Klacht: McDrive-Barendrecht- verkeerde prijs op bord

op 03 september 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Bij de mcdrive op het bord stond dat de iced smoothie 2.85 euro is, we hebben er foto van gemaakt om te laten zien, omdat er gezegd werd dat we 2.95 euro moeten afrekenen. Toen ik de foto liet zien zeiden ze dat het niet klopt, omdat de prijzen aangepast zijn en daar staan nog de oude prijzen op. Ik zei dat dat niet mij probleem is, het is fout van hun dus ik betaal gewoon dat geld wat op het bord staat. Toen zeiden ze dat het niet kon want in hun computer is het 2.95 euro en ze kunnen het niet aanpassen. Ik zei dat ze de klanten misleiden dus ik wil klacht indienen. Dat kon ook niet. Dus dan maar via deze manier wil ik mijn klacht melden.
Het gaat zeker niet om die 10 cent maar gewoon principe dat ze gelijk tekeer gaan en bijdehand wordt gedaan tegen de klant. En zo lelijk mag je sowieso nooit tegen klanten doen, als je geen gelijk hebt. Klant is koning, als je geen klanten meer hebt, heb je ook geen werk dus ook geen salaris meer.
Gebeurt regelmatig als ik boodschappen doe, dat nog de oude acties staan vermeld van vorige week en bij de kassa wordt tegen mij gezegd dat het niet klopt dat is van vorige week en als ik dat bordje laat zien zeggen ze gelijk van oh het is onze fout maar ik mag hem voor die prijs kopen omdat het hun fout is.

Gratis Iced smoothie om het goed te maken

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bernadett Olah