Klacht: Super slechte service

Rainy op 17 juli 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriend en ik wilde op 17-07 rond 22:40 een iced frappé halen bij de McDonalds Pathé in Scheveningen. Daar waren ze niet beschikbaar, kan gebeuren. Mijn vriend is daarna naar de McDonalds op de boulevard gegaan. Hij heeft 2 iced frappés besteld, dat duurde in totaal al 20 minuten. Vervolgens legt een medewerker de frappuchino’s op de balie maar roept ze het nog niet om. Er komt een vrouw, van wie die frappuchino’s niet waren en neemt ze gewoon mee! Mijn vriend geeft dat aan, waarbij de medewerkster het totaal niet serieus neemt.. Vervolgens besteld hij er nog 2, is er nog maar 1 iced frappé caramel over. De medewerkster vond heel bijdehand dat hij maar een andere smaak moest nemen. Als hij een andere had gewild dan had hij dat wel gelijk besteld. Hij vroeg zijn geld terug voor 1 frappé, krijgt 5,50 terug. Hij gaf aan dat hij die ene nog wilde, dus niet voor allebei het geld terug. Werd er vervolgens gezegd dat hij OPNIEUW in de rij moest gaan staan, opnieuw moest bestellen, waarbij het daarna nog 10 minuten duurde voordat hij die ene iced frappé kreeg. Dit vind ik onacceptabel. Ik wil nog even aangeven dat ik jullie service in allebei de McDonalds in Scheveningen zo ontzettend triest vind. Ik was vanochtend zelf bij de McDonalds op de boulevard, toen werden onze iced frappés met een big mac en frietjes in 1 zak gestopt. Toen ik vroeg of dit apart kon omdat het anders koud zou worden, kreeg ik de reactie; maar het is toch ingepakt. Wij halen regelmatig eten bij de McDonalds, onder andere iced frappés, waarbij het zelfs tegen extra betaling NIET mogelijk is om extra slagroom of extra caramel saus te krijgen. Klant is koning geldt totaal niet in Scheveningen, en wij vragen echt geen onmogelijke dingen. Ik vind de service ronduit schandalig. Deze klacht wilde ik indienen op de McDonalds website, krijg een rood randje om het tijdstip heen waardoor de klacht niet verzonden kan worden

Gewenste Oplossing:

Wanneer het personeel daadwerkelijk service gericht is.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door