Klacht: mc donalds Moordrecht

op 26 juli 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

weer een melding over koude burgers van mc donalds MOORDRECHT. Nu weer 2 mc tasty bacon die niet te vreten waren. Zo smerig koud alsof het al 3 uur op het aanrecht had gelegen. Mee terug gegeven aan de balie met de melding dat wij dit niet wensten te eten. (als ik koud wil eten haal ik wel een fishstickie uit de vriezer) Ons werd gemeld dat wij 2 nieuwe kregen…zo gezegd zo gedaan…helaas deze waren nog kouder dan die er voor! Na 2 happen hebben we het opgegeven en hebben ze in de bak gegooid. Ik geef het op met deze waardeloze mc donalds! Wij komen hier nooit meer!!!! En als ik van deze 2 happen toch ziek wordt….komt er zeker een zaak! het ligt als een blok beton op mijn maag. Dit is toch niet normaal?!!!

Dat mc donalds moordrecht hun personeel eens leert dat ook mammie ze vroeger WARM te vreten gaf! Wij betalen voor warm eten niet voor een milkshake in vaste vorm. Wij zijn pas tevreden als mc donalds contact opneemt met ons en ons de 2 ronduit smerige burgers vergoedt. 2x 4,50 weggegooid en dat wil ik terug!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cameltje