Klacht: Mb’s weg

op 13 mei 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Telfort zegt dat je gemakkelijk maandelijks je abonnement omhoog kan stellen. En daarna 1 x per maand weer terug kan zetten naar het oude.
Nu heb ik afgelopen maand mijn mbs omhoog gezet. En de maand erop de mb’s weer omlaag gezet. Ik had een contract van 1000 + 1000 mbs gratis. Nu heeft telfort mijn abonnement aangepast en ben ik de 1000 mbs kwijt. Telfort zegt gewoon ja maar dat was een actie! Maar ik heb toch een 2 jarige abonnement afgesloten. Jullie zeggen toch dat je heel gemakkelijknje bundel aan kan passen. Maar er staat nergens let op als u hem verhoogd bent u al uw huidige acties kwijt. Overigens spreken ze allemaal anders. De ene zegt kwijt en de andere zegt nee hoor dit is een fout van ons en het komt goed. Nu zouden ze me terug bellen maar na een week nog steeds niets gehoord.

Als ik mijn internetbubbel weer krijg wat ik voor 2 jaar heb afgesloten

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door desiiii