Mijn Klacht:
Op 20-10-2017 sloot ik een overeenkomst met MAXI-MA (info hieronder). Daarop heb ik in 4 termijnen een bedrag van 39,95 euro voldaan aan IMNEDERLAND CREDIT MANAGEMENT SERVICES BV. In totaal: €159,80.
Op 14 maart 2018 heb ik mijn deelname bij MAXI-MA telefonisch opgezegd. De medewerker beloofde mij, zoals afgesproken in de overeenkomst, dat ik binnen een aantal dagen het ingelegde geld teruggestort zou krijgen. Dit is op heden niet gebeurt.
Na tientallen mailtjes en telefoontjes verder, is nu het punt bereikt dat ze niet meer te bereiken zijn op het aangegeven nummer: 020-7640848. Ik heb meerdere malen een uur in de wacht gestaan.. Als reactie heb ik ze op 8 augustus jl. gemaild en gedreigd met aangifte. Op 10 augustus gaven ze aan te maken hebben gehad met een storing waardoor niet iedereen doorverbonden werd.
Ik heb het nummer nogmaals meerder keren geprobeerd, maar een reactie blijft uit. Hieronder hun gegevens:
W: www.max-ima.nl
E: [email protected]
T: 020 764 08 48
Bereikbaar van maandag tm donderdag van 12:00 tm 16:00.
Bemiddelingsbureau MAXI-MA
Postbus 8534
Joan Muyskenweg 38
1114 AN Amsterdam
MAXIMA is de bemiddelaar tussen consumenten en aanbieders van prijsvragen, waarmee u gegarandeerd in de prijzen valt.MAXIMA biedt u 300 prijsvragen per maand waarmee geweldige prijzen gewonnen kunnen worden. U wint binnen 4 maanden gegarandeerd een prijs ter waarde van minimaal €200,-, namelijk: Een mooie reis, de nieuwste electronica, een leuke geldprijs of een jaar lang gratis boodschappen..
Door de grote hoeveelheid prijsvragen bieden wij De Altijd-Win-Garantie. Dit betekent dat als u binnen 4 maanden geen prijs heeft gewonnen ter waarde van minimaal € 200,-, u uw inleggeld van deze 4 maanden volledig teruggestort krijgt, daarnaast speelt u de eerst opeenvolgende maand volledig kosteloos mee.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als ik het bedrag van 159,80 op mijn rekening gestort krijg.