Klacht: Max verstappenauto

op 03 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Met veel moeite en veel hulp kaart vol gespaard(300 euro boodschappen in 4 weken). Blijken de auto’s al lang op te zijn…maar wel kans op een pet, waar er waarschijnlijk ook maar weinig van zijn.zeer teleurstellend! Het zou Jumbo gesierd hebben als ze op het moment dat de auto’s op waren, dit bekend gemaakt hadden. Nu lijkt het heel erg erop dat Jumbo misbruik van zo’n actie maakt om de klanten zoveel mogelijk geld uit de zak te kloppen. Waarom niet het aantal zegels verbonden aan het aantal auto’s? Lijkt me niet zo moeilijk te berekenen 20 x aantal auto’s. Dan was het werkelijk op = op geweest. Bovendien kost zo’n auto bij Bol.com 9.99 euro, dus waar maakt Jumbo niet een gebaar door ipv een loze belofte over een pet een ongelimiteerde auto uit te geven.Nu is het misleidend en teleurstellend en je gaat je afvragen of je nog wel klant bij zo’n winkelketen wilt zijn. Misschien is dit iets voor stichting SIRE om eens te bekijken.

Als ik alsnog de bij elkaar gespaarde auto krijg of een tegoedbon van Bol.com, waarmee ik er 1 kan bestellen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Christel50