Klacht: Max Verstappen raceauto

op 02 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik wil een klacht indienen over de procedure met de raceautos, bij jumbo op de rompertpassage den bosch
ik had eindelijk mijn kaart vol voor mijn kleinkinderen en kreeg van jullie het afhaalbewijs, maar aangezien de code niet goed leesbaar was en ook handmatig de cijfers invoeren niet ging heb ik mijn mail doorgestuurd naar het filiaal, maar die konden de link niet openen, wat blijkbaar bij anderen wel lukte. toen geprobeert vanaf mijn telefoon te scannen ging ook niet.na een half uur en drie medewerkers weer iemand anders erbij die zegt in eerste instantie dan klopt die code niet, dus ik zeg hoezo krijg ik toch zo op mijn mail.
maar al bij al heb ik dus nog steeds geen race auto want ik moet hem nog maar een keer uitprinten, nou is dat niet zo veel moeite maar dan krijg je dezelfde afdruk, dus dat heeft toch geen zin.
Er stond een man die zei ik kreeg de auto gewoon mee toen mijn bewijs niet gescant kon worden. maar dat kon volgens hun ook niet, waardoor ze die meneer feitelijk voor leugenaar neerzetten.
ik kom dagelijks bij de jumbo en heb afgelopen week wel meer mensen zien staan met hun bon waar het scannen niet lukte, ik weet dus niet hoe dat allemaal is afgelopen. Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben. want ik ben hier niet blij mee,.
ik overweeg ook echt om voortaan ergens anders mijn boodschappen te gaan doen, wat ik overigens al vaker gedacht heb want constant lege vakken, pak altijd wel ergens op mis en overal karren en dozen in de gangen waardoor je nergens bij kan is niet fijn boodschappen doen.
maar dit is toch echt de druppel.

met vriendelijke groet
a.m. Koks

ik de raceauto waar ik voor gespaart heb en netjes besteld heb en uitgeprint krijg.
niet iedereen heeft super de luxe printers, ben blij met wat ik heb.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanny Koks