Klacht: Max Verstappen auto

op 03 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Jumbo,

Wat was ik gisterochtend teleurgesteld. Eindelijk onze spaarkaart vol voor een Max Verstappen auto! Kind helemaal happy en ik maandagmorgen snel online om de auto te bestellen. In beeld zie ik opeens staan. MAAK KANS op een gesigneerde cap….heel mooi, maar ik ben weken bezig geweest om een auto bij elkaar te krijgen en dan krijg je nu maak kans op…echt super sneu was mijn zoon….Ik heb de code nog niet verzilverd..ik vind het zo jammer dat je niet zeker weet of je uberhaubt een cap krijgt…ik dacht ik wacht wel even stel dat ze nog bij bestellen? Ik zie graag uw reactie tegemoet.

Gewenste Oplossing:

Als je de zekerheid krijgt dat je dan ook daadwerkelijk een cap of auto krijgt. Want dit is voor vele kinderen echt heel erg sneu. Ze verheugen zich op een auto..en dan krijg je dit. Ik vind het zo misleidend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door panda66