Klacht: Max Mara Maastricht

op 12 juli 2016 over Kledingwinkels Algemeen in de categorie Kledingwinkels

Begin juli 2016 kocht ik een Max Mara jasje in de Max Mara winkel in Maastricht, alwaar ik al jarenlang een trouwe klant ben. Na enkele keren dragen, scheurde een mouw bij het uitdoen.
Afgelopen vrijdag heb ik de jas teruggebracht. Ze gingen het bekijken en ze gingen opbellen.
Vandaag, 12/07/2016, belde iemand op van de winkel Max Mara. De mevrouw zei dat ze het met 2 andere dames bekeken had en ze wist wel zeker dat ik ergens aan vast was blijven hangen. Bovendien was er volgens haar een stuk stof uit.
Welnu, ik ben nergens aan blijven vasthangen en er was ook zeker geen stuk stof weg.
De dame liet me weten dat ze tijdens de uitverkoop geen garantie verleenden.
Dit is een garantie-uitsluiting die volgens mij niet geldig is. Ook tijdens de uitverkoop heb je recht op garantie EN goede kwaliteit.
De dame zei dat ze niets zou doen (behalve de mouwen 3/4 verkorten). Hier ben ik niet mee akkoord omdat ik een jasje met lange mouwen heb gekocht.
Ik heb haar uitdrukkelijk gevraagd het jasje dan naar de hoofdzetel terug te sturen. Ze vertelde me dat ze dan uitgelachen zou worden.
Maw er wordt uitdrukkelijk getwijfeld aan mijn verhaal, het jasje wordt niet naar de zetel van Max Mara teruggestuurd en daar blijft het bij.
Aan mij is Max Mara alvast een klant armer.

Ik ben tevreden met een nieuw jasje

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kledingwinkels Algemeen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kledingwinkels Algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Henriette STASSEN