Klacht: Mats S

op 30 januari 2014 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd aangesproken door een verkoopster in Brugge i.v.m een voordelengids . Deze klonk aantrekkelijk door de voordelen een prijs . Na vlug eens mijn handtekening te zetten ontving ik later een rekening van bijna 100 euro .

Sindsdien probeer ik mij uit te schrijven , maar hoe dit moet staat nergens vermeld of op zen minst te zeggen zeer onduidelijk . Als ik een mail stuur , dan krijg ik diezelfde mail terug met een toegevoegde zin op het laatste :” deze mail niet beantwoorden”

Ik wil uit deze organisatie stappen en ik heb mijn advocaat al gecontacteerd

Gewenste Oplossing:

Als de organisatie mij ONMIDDELIJK uit het bedrijf/organisatie zet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 23 juli 2014 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klacht wordt in behandeling genomen door het kantoor in Belgie.

Alle klachten die gemeld zijn door Mats S