Klacht: matras ruilen

op 03 oktober 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

ik heb op 22-8-2017 een 2-persoonsmatras gekocht.
deze netjes VERPAKT boven gekregen op onze slaapkamer. al koste het veel moeite om het matras boven te krijgen met 2 hoeken in het trappengat.
nu is het zo dat ik spierpijn blijf houden in mijn schouder van het matras.
dus we wilde het eenmalig ruilen ( wat dus kan bij Ikea).
we hebben geprobeerd om het matras weer beneden te krijgen onverpakt. wat we hadden het dus al 1.5 maand geprobeerd. maarja met die hoeken in ons trappengat is dat niet heel makkelijk. nu zaten er dus 2 scheurtje in de hoes van het matras en zegt de klantenservice dat ik het niet meer mag ruilen…. had ik maar 2 losse matrassen moeten kopen(want dat is makkelijker boven te krijgen) zeggen ze dan. maar dat wil ik niet. Maar het matras moet dus onbeschadigd retour gebracht worden want dat verkopen ze gewoon weer verder nadat ze het gereinigd hebben (nou dat vind ik ranzig. Maar dat is hun keus) ik heb nog aangegeven dat ik dan wel een nieuwe hoes wil betalen voor om het matras, want die kun je ervan af ritsen…. want alleen die is beschadigd en het matras aan de binnenkant niet. dat was ook geen optie zeiden ze. nu zit ik dus met een matras van 1.5 maand oud van €499.00 waar ik iedere morgen met spierpijn van wakker word en waar ik dus eigenlijk niet meer op kan slapen… ik wil graag een oplossing

ik wil een ander matras

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jolandavhirsel