Klacht: Matras is maar 2,5 jaar goed

op 22 mei 2020 over Kaufmann matrassen in de categorie Beddengoed

In 2014 boxspring gekocht afgesteld op mij en mijn partner. Ik heb chronische rugpijn. In 2014 eerst een andere topper gehad en dan een paar maanden een ander matras. In 2017 zakte het matras zo er in dat mijn man en ik naar elkaar toe rollen en dat ik weer met pijn loop en weer slapeloze nachten heb. Het gaat om Bfjorn Comfort 180-200. met traagfoammatras. Dit was 1e matras.
Mail van Kaufman daarna U ontvangt 6 jaar garantie op onze artikelen. Het eerste jaar ontvangt u volledige garantie, vervolgens geldt er een afschrijving van 20 % per jaar. Uw matrassen zijn circa 3,5 jaar oud, dit houdt in dat er over 2,5 jaar afschrijvingskosten zijn (totaal dus 50%). 50% van het aankoopbedrag van het pocketveer elite 500 medium matras (wat u nu heeft , na omruiling destijds) is € 142,50 incl. BTW. Voor het totaalbedrag van € 142,50 incl. BTW kunnen wij het matras komen ruilen. In 2017 weer 200 euro moeten betalen. Dus het bed kost mij nu al 1637 bij aankoop en dan 142.50 en 200 erbij

Een goed matras wat langer mee gaat dan 2.5 jaar.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kaufmann matrassen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kaufmann matrassen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 2212Kitty