Klacht: Matras

op 13 oktober 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik slaap slecht op mijn nieuwe matras en vind dat ik hier slecht in geadviseerd ben. Ik had eerst een stevig matras op dringend aanraden van een medewerker van Ikea, maar dit lag voor mij veel te hard. Vervolgens heb ik het matras dus moeten ruilen voor de zachtere variant. Sinds ik dit matras heb doe ik nog steeds geen oog dicht. Ik kan het matras alleen niet meer ruilen, omdat ik het vorige matras al had teruggebracht en ik dus geen omruilrechten meer heb.

Ik zou graag met Ikea in gesprek willen en serieus worden genomen in mijn klacht. Zij hebben mij (vind ik) geen goed advies gegeven. Als ik bij Ikea naar binnen loop, word ik snel weggewimpeld met de opmerking dat ik al een keer heb geruild en ik daarom niet met de matras terug mag. Dit was alleen niet gebeurd als ik niet klemmend door de mevrouw van de Ikea was geadviseerd om een hard matras te kopen.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

19 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door laurenls