Klacht: Maten panty’s

op 03 juli 2016 over Anni Rolfi in de categorie Kledingwinkels

Beste,

Wij zitten hier zo bij elkaar en zijn tot de conclusie gekomen dat wij allen tegen het zelfde probleem aangelopen zijn bij de panty’s van jullie merk.

Verhaal 1: mijn moeder zag een actie bij de Kruidvat drie halen twee betalen van de panty’s aangezien zij het ondergoed zo lekker vind zitten wilde zij dit ook zeker proberen. Zij koos de grootste maat, uit ervaring kiest zij altijd wat maten groter. Haar normale kleding maar is 42. Toen zij de panty aantrok trok zij deze onmiddellijk stuk omdat deze niet over haar boven been heen ging. Zonde nu had zij nog twee andere panty’s die zij niet ging passen.

Verhaal 2: mijn zus moest voor dansen huidkleurige panty zonder voetjes hebben en koos maat 48 zij heeft normaal maat 38. Ook bij haar ging deze panty niet over haar bovenbeen heen! Schandalig gevoel eigenlijk omdat je als normaal postuur niet in een grote maat panty past….

Verhaal 3: ik moest naar een builoft en wilde toch nog even snel een panty hebben… Ik ging voor maat 42 heb normaal maat 36. Ook bij mij ging de panty niet verder dan mijn bovenbeen. Ik had nog hoop dat ik gewoon iets verkeerds deed dus probeerde de tweede gekochten panty ook… Helaas ook meteen kapot getrokken! Toen snel naar de jumbo en daar een panty gekocht maat 42 en die paste prima!

Wij dachten eigenlijk dat we gewoon een keer pech hadden maar nu we zo met elkaar zitten lijkt het ons verstandig toch even te melden voordat iedereen hier de fout mee in gaat. Het lijkt verstandig de maten te veranderen in one size fits the smallest… Of eigenlijk niemand! Zonde want het is zo’n prettig merk van ondergoed!

Ik ben tevreden als de maten bij Annie rolfi worden herzien en gemaakt worden op de werkelijke maten van de huidige bevolking. Maat 42 zou een ruime maat mogen zijn!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Anni Rolfi

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Anni Rolfi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vera22