Klacht: Massage pillow

op 08 maart 2020 over TW Supply Group in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Ik heb op donderdag 27 februari op de huishoudbeurs een massage pillow gekocht bij uw stand.
Nu heb ik deze vandaag ( 07032020) cadeau gegeven en hij heeft het wel geteld voor 30 minuten gedaan.
Hij is uitgeschakeld en gaat nu niet meer aan.
Dit is erg zonde van het dure cadeau.

Ik hoor het graag van u.

Met vriendelijke groet,

C. Bijl

Gewenste Oplossing:

Een nieuw goed werkend kussen opgestuurd krijgen.
1 die langer werkt dan 30 minuten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TW Supply Group over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TW Supply Group in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TW Supply Group een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TW Supply Group

Heeft op 11 maart 2020 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Bijl, inmiddels heeft u als het goed is het vervangende product ontvangen, en is daarmee uw klacht opgelost. Indien dit niet het geval is dan verneem ik dit uiteraard graag. Ik wens u nog veel plezier van het gekochte artikel en wens u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, LunaLux

Alle klachten die gemeld zijn door C.B88