Klacht: Mars ijs

op 30 juni 2017 over Mars in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Verpakking van mars ijs niet gesloten. En dan gaat het om de binnenste verpakking Zit geen plak rand aan, gelukkig zitten ze in kartonnen doos verpakt dus wel gewoon opgegeten.

Als ze netjes verpakt zitten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mars over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mars in behandeling genomen

Bericht van Mars

1 maand geleden - Geachte mevrouw Klinkert, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het erg vervelend dat u problemen heeft ondervonden met een van onze MARS® producten. Graag zouden wij van u, naast uw adresgegevens voor de schriftelijke terugkoppeling, de streepjescode en indien mogelijk de houdbaarheidsdatum en productiecode van de betreffende verpakking ontvangen. U kunt ons deze sturen middels een antwoord op deze email. U krijgt dan zo spoedig mogelijk een schriftelijke terugkoppeling. We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Mirjam Wouters - Adriaens Consumentenservice Mars Nederland B.V.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mars een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mars

Heeft op 10 juli 2017 om 08:54 geantwoord

Wij hebben mevrouw Klinkert een email gestuurd om alle informatie op te vragen die wij nodig hebben om een melding te maken bij onze fabriek.
We zullen dit los van klacht.nl verder met mevrouw oppakken en uiteraard een passende vergoeding toesturen. Wij wachten reactie van mevrouw af en daarna zal dit verder opgepakt worden.

Alle klachten die gemeld zijn door M e k