Klacht: marechal566

op 28 mei 2020 over Toppy.NL in de categorie Internetshops - Algemeen

In april 2019 heb ik een warmptepomp zwembad aangekocht bij Toppy.Nl.
Deze heeft 2 maanden gewerkt. Tussen die 2 maanden kreeg ik melding van Toppy dat er problemen waren op sommige warmptepompen zoals op de mijne, probleem sonde, inderdaat de warmptepomp deet zijn werk niet meer, Toppy stuurde mij een retoerbon aan om mijn pomp op te halen en dan een nieuwe te leveren, Tot daar alles goed, het heeft wel tijd in beslag genomen maar ja kan gebeuren, De nieuwe warmptepomp heb ik 4 weken geleden aangesloten begin Mei 2020 omdat de weersomstandigheden goed zijn hier en dat de temperaturen al 23,26 graden zijn hier.
Pech voor mij na 3 dagen draaien geeft de warmtepomp niks van sig af en het is ook al een ouder model dan die ik ervoren had 638 euro koste de warmptepomp in promotie.
Na 10 tallen emails die ik nu nog stuur hebben zij mij belooft van mijn geld terug te storten 1maal de pomp terug in retoer is bij hun, wat het geval is want DHL heeft die geleverd, Status dellivrey OK.
Ik heb steeds mijn geld niet ondvangen en krijg geen andwoord van hun meer, Ik vind deze allemaal niet normaal ook al is er een trukte hier in Belgie beantwoorde ze de vragen per telefoon, Bij Toppy geraak je er niet meer in, Vanwege de enorme drukte kunnenwij hellaas u andwoord niet opnemen gelieve deze te doen via Email en u krijgt binne de 24u andwoord, Daar kan ik niet mee leven, zo werken de mensen niet en zeker als het om zo bedragen gaan

Ik zal tevreden zijn eens mij centen op mijn rekening dat ik een andere warmptepomp kan aanschaffen, ik sta hier nu zonder.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toppy.NL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marechal566