Klacht: map met foto’s weg!

op 23 januari 2014 over Albelli in de categorie Fotoservice

Ik was bezig het fotoalbum te maken. Drukte op delete om een foto eruit te verwijderen en nog een keer op delete om het frame te verwijderen. Toen ik daarna nieuwe foto’s in het fotoalbum wilde plaatsen lukte dat opeens niet meer. De foto’s waren links nog wel zichtbaar, maar ik kon er niets meer mee doen. Na enig gepuzzel werd me duidelijk dat de hele ‘onderliggende’ map met deze foto’s van mijn harde schijf was verdwenen! Nergens meer te bekennen. Ook niet in de prullenbak van mijn harde schijf. De andere mappen met foto’s waarmee ik op dat moment niet aan het werk was, waren er nog wel. Via zoekfunctie alles doorzocht, nergens gevonden. Ik snap er niets van en was ten einde raad. Gelukkig ontdekte ik dat een deel van deze foto’s toevallig ook nog ergens anders had opgeslagen. Dus de ramp is voorkomen, maar hoe kan dit en komt het meer voor???

Ik ben tevreden met een verklaring en een onderbouwde verzekering dat het niet weer zal gebeuren.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 28 januari 2014 om 10:09 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Everts,

Wij hebben u op 24-01-2014 zoals verzocht een toelichting over dit probleem gemaild. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, verzoeken wij u te reageren op de e-mail. Ook kunt u contact opnemen met onze klantenservice via http://www.albelli.nl/klantenservice

Met vriendlijke groet,

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door s.everts