Klacht: Mankementen

op 12 juli 2017 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aanschaf 11-2-2012 van de stofzuiger.Dit jaar begin maart 2017 doet hij niets meer. Naar de dealer, motor stuk! Net na de termijn van garantie, omdat wel tot 19 april op vakantie waren. Volledige kosten moeten betalen. Nu valt de zuigmond steeds los , de pennetjes waar deze overheen valt zijn reeds afgesleten, nieuwe zuigmond, en kosten?
Het valt mij erg tegen met dit dure apparaat, ruikt erg ook na het wassen van de filter! Of ik deze kan aanbevelen….denken ik niet!

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet tevreden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roos.quintelier@hetnet.nlp