Klacht: Manier van aanspreken jumbo supermarkt

op 03 augustus 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Net bij de jumbo geweest. Loop je even snel door de winkel om te kijken of ze dit keer wel hebben wat je nodig heb nadat je vd week op vakantie moet zoeken na een andere winkel waar je wel de juiste spullen kan kopen. Loop je de winkel uit word je aangesproken met jullie. Hallo ik ben geen jullie jumbo. Krijg je te horen dat je zonder wat te hebben aangeraakt datums heb verschoven. En je de volgende keer een winkelverbod krijg. Hallo winkelverbod terwijl je niks aanraak?! Schijnt iemand het te hebben gezien. Loop je weg om zoals je al van plan was eerst te lunchen voordat je met je koelproducten wegloopt. Ga je terug ’n toch echt wel heel boos te zijn spreek je degene aan dat je geen jullie ben en zo zeker niet beschuldigd wenst te worden van iets dat je niet heb gedaan en dan ook nog publiekelijk. Komt er een medewerker bij die vind dat ’t ze goed recht is en ze het echt hebben gezien. Sorry hoor maar als ik met een paar vrienden ga en ik moet iedereen in de gaten houden die wat doet en vervolgens word aangesproken zonder dat ik wat doe valt me dat echt heel verkeerd. Kan moeilijk andere volwassenen ook nog eens in de gaten houden. Heb meer dan genoeg aan m’n eigen boodschappen. Wordt er gezegd dat ze geen discussie aan gaan. En gezien is gezien. En dat ik rustig de winkel moet gaan verlaten. En dan met z’n alle lachen als je klant weg loopt. Nou ik vind het werkelijk schandalig zoals jumbo met klanten omgaat.

Ik ben zo boos dat ik eigenlijk niet eens weet wat er kan gebeuren om me tevreden te maken.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door svds88