Klacht: mandelijkese kosten voor hele jaar incasseren

op 19 september 2017 over Premiums in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn naam is Anar leidinggevende bij bedrijf.
Voor mijn website was ik op zoek naar vooral naar een voordelige website.

Ik kwam bij premiums terecht.
In eerste instantie zag er alles uit en helder.
Niets was minder waar.
Met mij werd eerste 349 euro ex btw afgesproken.
Via allerlei toevoegingen en prijsverhogingen tikt dat al tegen 500 euro.
Vanmiddag kreeg ik een nota van 421 euro van premiums.
Toen ik belde om te vragen waarom ik dat moest betalen hoorde ik medewerker schreeuwen dat ik dat moet betalen en mijn mond moest houden want ik had het getekend.
Ik heb inderdaad een opdracht gegeven voor een website laten maken en ging akkoord met maandelijks kosten van 29 euro ex per maand.
Ik moet voor hele jaar in een keer betalen.
Waarom moet ik dan voor hele jaar vooruit betalen?

Ik heb geprobeerd met medewerker uit te komen.
Ik kreeg allen grote mond terug.
Ik zal voortaan nooit meer iets online bestelen en kopen.
Bedankt premiums.

Ik run meerdere ondernemingen en deze tekst heb ik heel snel getypt zonder verdere juridische draagvlak.
Ik ben altijd oprecht een eerlijk geweest tegen mijn klanten.
Ik heb nog nooit een klant voorgelogen en nog nooit een cent extra voor gevraagd.
Ik vind het niet netjes.

Gewenste Oplossing:

ik wil gewoon normaal behandeld worden.
Voor mij is dat wildvreemde praktijken.
In Nederland hoor dat niet thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Premiums over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ANAR