Klacht: Manco’s bij bake off

op 28 augustus 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Beste lezer,

Ik vind Jumbo een van de beste supermarkten dat Nederland heeft. Waar ik het meeste tevreden ben is op jullie bake off afdeling. Jullie producten zijn vers en lekker! Vooral de chocolade croissants zijn heerlijk. Helaas is het zo dat niet alle Jumbo filialen die chocolade croissants hebben. Maar ik ben blij dat de Jumbo van mijn dorp het wel heeft.
Ik koop ze bijna elke dag! Helaas is het zo dat in de afgelopen week niet meer koop. Ik koop ze niet omdat ik ze niet meer lekker vind,maar omdat ze bijna niet meer gebakken worden. Echter vind ik dit heel jammer. Het is wel zo dat ik soms pas om 17 uur ga om ze te kopen en ik kan me best wel voorstellen dat op deze tijd geen chocolade croissants meer worden gebakken. Daarom ben ik bijvoorbeeld vandaag om 13 uur middag gegaan.
Ik was wel heel erg teleurgesteld toen ik zag dat de bak leeg was. Vervolgens heb ik een medewerker van de bake off benaderd en gevraagd of ze nog meer heeft. Haar antwoord was teleurstellend. Ze zei dat ze geen gebakken croissants meer heeft. Vervolgens vroeg ik of ze die nog zou bakken en wanneer ongeveer. Dan zou ik speciaal voor ze komen om ze te kopen. Haar antwoord was weer teleurstellend. Ze zei dat ze geen tijd had en dat het te veel moeite zou kosten om ze te bakken. Toen zei ik dat het maar 13 uur middag is en dat er nog de hele dag komt … En of ze echt gedurende de hele dag niks zou bakken. Haar antwoord was weer teleurstellend. Ze zei dat net als wat ze gezegd heeft, het kost te veel moeite dus er zouden geen chocolade croissants meer gebakken worden.
Als ik eerlijk ben vind ik dit echt niet kunnen. Ik snap wel dat er na 17 uur niks meer gebakken zal worden… Maar ik kan me niet voorstellen dat midden op de dag geen croissants meer zijn en dat ze voor de rest van de dag ook niet gebakken zullen worden. Ik vind dit heel vervelend,niet klantvriendelijk en heel erg teleurstellend.
Het gaat trouwens om de Jumbo van Nieuw-Vennep.

Ik zal tevreden zijn als de chocolade croissants gewoon worden gebakken gedurende de dag. Il vraag niet dat ze na 17 uur moeten gebakken worden maar wel na 13 uur. Jullie zijn dan nog 8 uur open na 13 uur... En het is gewoon jammer dat ze niet worden gebakken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dikra