Klacht: Managar ghislaine heel erg onbeschoft. Handelstraat Utrecht

op 12 december 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

Ik ben niet gegroet bij binnenkomst, ik zei netjes goedemiddag en werd genegeerd, vervolgens sta ik 5 minuten voor de medicijnen waar ik om hulp vroeg maar ik werd genegeerd als enige klant in hele winkel. Ze pakte de telefoon en ging bellen ik stond heletijd te wachten om hulp. En toen is er een andere vrouw binnen gekomen zij werd meteen geholpen terwijl IK eerder vroeg of ze mij kon helpen toen ze helemaal klaar was kwam ze pas naar mij toe en het aller ergste is ik heb geen uitleg gekregen over de medicijnen. Ik mag de medicijnen ook niet gebruiken omdat ik astma heb (dat hoort zij erbij te vertellen) Vind dit heel erg om mee te maken ik kom nooit meer bij de Etos handelstraat. Ghislaine bedankt voor deze mooie ervaring. Voor mij geen etos handelstraat meer.

Ik maak hier geen probleem van maar zij heeft mij niet netjes geholpen. En vind het nogmaals erg dat ik zo behandeld ben. Ik wil dat zij als manager veel klantvriendelijk mag zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikramben20