Klacht: mALAGA 17 JUNI

op 24 juni 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

wij vertrokken op 17 juni naar Malage vertrekuur 11.10.wij checkten onze bagage in (betalend) en aan de balie werd niks gezegd;In het vliegtuig aangekomen werd er ons gezegd dat de bagage niet meekon wegens staking op luchthaven van de bagageafhandelaars Swissport.Na meer dan een 1 uur onderhandelen moesten wij vertrekken ZONDER bagage.alles zat erin ook medicatie die ik dagelijks moet nemen.

Aangekomen moeten wij onmiddelijik een klacht indienden maar deze dame werd zo overspoeld dat ze alleen zei dat ze niks kon doen.We zouden wel bericht krijgen.NA 4 dagen zonder bagage te zitten hebben we dan eindelijk maandagavond rond 19.00 uur onze bagage gekregen.Intussen hebben we 4 dagen niets gehad en hebben we verschillende dingen moeten komen o.a;ondergoed, make-up medicijnen, shampoo, tandenborstel en nog zoveel andere dingen zoals kleding en dergelijke. Wat gebeurd er met de vergoeding voor deze vreselijke ongemakken.VRIENDELIJKE GROETEN;viviane Driessens, Vogelkerslaan 68 2960 Brecht – Belgie

Zeker een vergoeding voor deze verschrikkelijke ongemakken.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door viviane_driessens@hotmail.com