Klacht: Major jackpot

op 18 september 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Ik heb vandaag 18 gespeeld in scheveningen op een machine met major jackpot nadat ik al een paar de kans had gehad om het wiel te draaien bleef hij staan op de major jackpot van 7800 euro. Het pijltje stond zeker al 5-6 stil dus ik gaf al een gil van yes ik heb em, want bij andere bedragen bleef hij staan en werd het gelijk zichtbaar bij je punten wat je had gewonnen maar nu zo als gezegd na 5-6 sec ging het pijlte een klein stukje verder. Ik voel me nadat ik al meer als 25 jaar in het casino kom echt belazerd. Ik heb er een chef bij gehaald die zei dat ik er werk van moest maken en dat waarschijnlijk mijn gelijk kryg en als nog het bedrag uit betaald kryg. Laten we hopen dat u dit netjes afhandeld of nakijkt!

Ik wenst dat dit nageken wordt en als nog uitbetaald wordt ik ben vaste klant en voel me echt bedrogen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 19 december 2016 om 17:59 geantwoord