Klachten over MAIN Energie

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over MAIN Energie in de categorie Energieleveranciers. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 50 klachten nodig voor een plaats in de categorie Energieleveranciers

0 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

Gecorrigeerde verbruiksgegevens zijn gezonden aan MAIN energie in november 2010. Ondanks minstens enkele maand 1 mailwisseling is het op 27 februari 2011 nog niet gekomen tot een gecorrigeerde eindfactuur tot aan november 2010.Gewenste oplossingGecorrigeerde eindfactuur. Lees meer

Eindfactuur

Klacht van op 19 maart 2010 over MAIN Energie in de categorie Energieleveranciers

Omschrijving klachtDoor renovatie van mijn huurpand in een winkelcentrum werd mijn stroomaansluiting overgezet naar het netwerk van het winkelcentrum. Dat gebeurde eind oktober 2009. Ik betrek van 1 november geen stroom meer van Main Energie en ik heb nog steeds de... Lees meer

Vijf maanden wachten op eindafrekening.

Klacht van op 17 maart 2010 over MAIN Energie in de categorie Energieleveranciers

Omschrijving klachtTien oktober ben ik van energieleverancier veranderd. Tot op heden (half maart) heb ik, ondanks maandelijks bellen, geen eindafrekening ontvangen terwijl ik een aanzienlijk bedrag tegoed heb.Gewenste oplossingEindafrekening binnen een week. Lees meer