Klacht: mailverkeer

op 24 januari 2014 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Lijbrandt

3 jaren geleden - Beste meneer Spruyt, Bedankt voor uw klacht. U geeft aan dat u problemen ervaart met het versturen van e-mails. Wij raden u aan de instellingen van uw e-mailprogramma na te lopen. Meer informatie hierover vindt u op pagina 22 http://www.lijbrandt.nl/upload/handleidingen/uitgebreide%20installatiehandleiding.pdf Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 27 januari 2014 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Spruyt,

Bedankt voor uw klacht. U geeft aan dat u problemen ervaart met het versturen van e-mails.

Wij raden u aan de instellingen van uw e-mailprogramma na te lopen. Meer informatie hierover vindt u op pagina 22
http://www.lijbrandt.nl/upload/handleidingen/uitgebreide%20installatiehandleiding.pdf

Met vriendelijke groet,
Fleur
Lijbrandt Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door @r