Klacht: mails

op 31 mei 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik blijf wekelijks mails ontvangen van twoo, daar ik al meer dan een jaar daar mijn opzeg heb gedaan en me verwijdert, ook blijf ik blijkbaar in het bestand en dus zichtbaar voor anderen.
Ik wens volledig verwijdert te worden!

Gewenste Oplossing:

ben pas tevreden als ik volledig verwijdert ben en dus niet meer zichtbaar op hun site en wens ook geen mails meer te ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 01 juni 2016 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Dank je wel voor je bericht. Volgens onze gegevens registreerde je een Twoo-account en bevestigde je dit via je Facebook-account.

Bij Twoo is het zo dat je een verwijderd account opnieuw kan activeren voor een bepaalde tijd na het verwijderen. Dit doe je door er simpelweg opnieuw op in te loggen, wat je deed via Facebook.

Ik heb je Twoo-account voor jou verwijderd maar ik raad je in dit geval aan zelf even de Twoo app te verwijderen via je Facebook-account.

Dit doe je als volgt:

- ga naar je Facebook-account
- ga naar Instellingen (Settings)
- klik in het linkermenu op Apps
- verwijder de Twoo app

Mocht je verder vragen hebben, aarzel dan aub niet ons te contacteren op info-nl@twoo.com Ik wens je nog een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Marion van Ophem