Klacht: mail scheermesjes

op 04 februari 2014 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexifront over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Flexifront een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Flexifront

Heeft op 11 februari 2014 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

geachte mevrouw,

Bij ons is er een bestelling binnengekomen via emailadres ********* Misschien heeft u enige tijd geleden gereageerd op een email van ons of u mee wil doen met de scheermesjes.

Wij hebben alles voor u geannuleerd hoor. Er komt niets meer binnen.

Met vriendelijke groet,

Lisa van de Berg
Courlux Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Flexifront

3 jaren geleden - geachte mevrouw, Bij ons is er een bestelling binnengekomen via emailadres ilse.janda@telenet.be. Misschien heeft u enige tijd geleden gereageerd op een email van ons of u mee wil doen met de scheermesjes. Wij hebben alles voor u geannuleerd hoor. Er komt niets meer binnen. Met vriendelijke groet, Lisa van de Berg Courlux Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kora76