Klacht: Mail gestuurd over plotseling ingevoerde accountscore

op 13 januari 2014 over ladymail.nl in de categorie Media

Ik kreeg dit als reactie:

Beste -naam-,

Je betaling is afgekeurd omdat deze helaas niet voldoet aan de accountscore. Meer uitleg hierover vind je op http://www.ladymail.nl/accountscore.php. Zowel voor de adverteerders evenals Ladymail is het van belang om de leden welke nauwelijks tot geen activiteit tonen minder te belonen.

Ben je een goed lid dan kun je dus meer verdienen als ooit!
Bij een accountscore van 5,5 of hoger (voldoende dus) zal je betaling gewoon correct worden verwerkt.

De accountscore is vanaf 07-01-2014 na goed doortesten publiekelijk beschikbaar gekomen.
Dit heeft wel invloed op jouw eerder aangevraagde uitbetaling.

Dit staat dan ook in de Algemene Voorwaarden.
In de voorwaarden staat niets over de accountscore vermeld, wel staat het volgende in de voorwaarden:

We zullen het Tegoed aan Gebruiker uitkeren indien aan de volgende vereisten is voldaan:
Het totale Tegoed bedraagt minimaal € 10,00;
U heeft een verzoek tot uitbetaling gedaan via uw account op de Website;
U hebt het Account vervolledigd met actuele en geldige persoons-, adres- en rekeninggegevens;
Gebruiker voldoende geparticipeerd heeft bij acties van onze adverteerders
U heeft gehandeld in overeenstemming met deze voorwaarden;

De accountscore heeft dan ook invloed op de regel: Gebruiker voldoende geparticipeerd heeft bij acties van onze adverteerders.

Peter Verhoeven

Geld gewoon uit laten betalen, heb nu jaren voor niks gespaard. Ze zouden zich moeten schamen, al die tijd geld verdienen aan mensen en niks uitbetalen. Belachelijk! Voel me echt zo in de maling genomen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ladymail.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ladymail.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amy22