Klacht: Mail

op 26 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste
Ik heb gemerkt dat ik op iets verkeerd heb geboden. Nu komen er blijkbaar kosten bij maar ik ben minderjarig.

Annulering van de bieding

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 26 augustus 2017 om 12:36 geantwoord

Beste Kiara,

Fijn dat je contact met ons opneemt.

Het is verboden om als minderjarige mee te bieden op onze website. De minimale leeftijd om bij Vakantieveilingen een account aan te mogen maken en mee te bieden is 18 jaar.

Aangezien je aangeeft minderjarig te zijn, verzoeken wij je om een kopie van jouw paspoort of identiteitsbewijs te mailen met een zichtbare naam en geboorte datum zodat we kunnen zien dat je inderdaad minderjarig bent.

We verzoeken je om de pasfoto en burgerservicenummer op het paspoort of identiteitskaart af te dekken.

Meer informatie over het veilig versturen van een kopie van het legitimatiebewijs, zie dan https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/identiteitsfraude/vraag-en-antwoord/ben-ik-verplicht-om-een-kopie-van-mijn-identiteitsbewijs-te-geven-aan-een-bedrijf.

Zodra wij dit bewijs hebben ontvangen, zullen we de gewonnen veiling annuleren. We hebben jouw account geblokkeerd zodat er geen biedingen meer kunnen worden uitgebracht.

Als je 18 jaar bent en weer mee wilt bieden, dan kun je contact met ons opnemen om de blokkering op te heffen.

Wij wachten je reactie af.

Aaliyah - Webcare VV
Veiling Adviseur