Klacht: mag niet kontaktloos betalen

op 04 mei 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn moeder van 92 is slechtziende en kan heel moeilijk pinnen ziet de cijfertjes niet goed dus elke 2 week is de pinpas geblokkeerd ik heb voor mijn moeder een pinpas gehaald waar ze kontaktloos mee kon betalen
mijn moeder weer gelukkig gaan alle dagen naar de jumbo voor een paar boodschapjes met haar rollator ze kan overal met deze pas betalen behalve bij de jumbo een enkele keer gaat het goed maar de meeste keren moet bij de kassa met pin betalen als verteld dat ze dit niet ziet wordt ze gedwongen om dit te doen wat is dit voor een rotzooi bij de jumbo ik heb tegen mijn moeder gezegd je pint niet als je onder de 20 euro niet kontaktloos mag betalen laat je de boodschappen maar staan.

Gewenste Oplossing:

als mijn moeder bij de jumbo de Reede Veendam kontaktloos kan en mag betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door buiter222