Klacht: Mag abonnement niet stop zetten

op 29 september 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Na meer dan 10 jaar abonnement word ik verplicht abonnee te blijven .
tot Nov. 2017 .Krijg vette rekeningen toe gestuurd en word bedreigd met ’n incassobureau .

Als de bedreigingen van canaldigitaal stoppen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Geachte heer Eg, Het is bijzonder betreurenswaardig dat u het idee heeft dat CanalDigitaal u bestookt met bedreigingen. In ons systeem is terug te zien dat u al meerdere maanden geen abonnementskosten heeft overgemaakt, waardoor u (niet geheel onlogisch) in een traject van betalingsachterstand terecht bent gekomen. Di Het betalen van de abonnementskosten is een gevolg van het lopende contract dat u heeft bij CanalDigitaal. Om dit voor u te specificeren; op 05-11-2015 bent u een contractverlenging van 24 maanden aangegaan, waarbij u een maandelijkse korting kreeg van € 2,-. De einddatum van uw contract is destijds opengebroken, met de bovenstaande 24 maanden, waardoor u tot 11-2017 gekoppeld bent aan CanalDigitaal. Dit contract kan niet voortijdig gestopt worden en hierin verwacht CanalDigitaal van u dat dit gerespecteerd wordt. In de tussentijd heeft u, bovenop de eerdere korting van € 2,- per maand, nog een extra korting gekregen van € 4,- per maand. In totaal krijgt u dus een maandelijkse korting van € 6,- op uw FamilieHD-pakket. Het negeren van de betalingsverplichting heeft hierin bijgedragen aan het feit dat u inmiddels een ferme betalingsachterstand heeft. In de brieven die CanalDigitaal u gestuurd heeft, staat aangegeven welke handeling er van u wordt verwacht. Hierin kan ik u louter aanmoedigen om met enige snelheid te handelen, alvorens uw dossier wordt overgedragen aan ons incassobureau. Sommerend kan uw contract niet voortijdig worden stopgezet en wordt er van u verwacht dat u voldoet aan de betalingen die nog openstaan. Mocht ik nog wat voor u kunnen betekenen, verneem ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groeten, Alexander Webcare CanalDigitaal

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 05 oktober 2016 om 11:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door SimonenTruus