Klacht: Maffia praktijk

op 03 september 2015 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Heb begin augustus eenmalig een pakketje besteld, zit je gelijk aan een vervolg bestelling vast heb direct opgezegt en de 2 rekeningen betaald echter heb ik vandaag 2 zendingen binnen gehad en kreeg de melding dat ik deze ook moest betalen, heb ze nadrukkelijk verteld dat ik bereid ben om hun fout van het 3e pakketje retour te sturen indien ze geen gehoor aan geven of een telefoon nummer doorgeven heb ik kenbaar gemaakt naar de politie te gaan.

Ik zou echt nooit meer wat bij deze toko bestellen.

Gratis pakketje retour sturen en mij nooit meer lastig vallen

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 06 september 2015 om 07:23 geantwoord

Beste Maurice,

Er is destijds een dubbele bestelling binnengekomen waaraan beide een abonnement zat gekoppeld.
Aangezien u twee bestellingen heeft betaald, en het niet uw bedoeling was om zoveel producten te ontvangen, kunt u bij deze de twee extra leveringen terugsturen, ook al zijn de vervolgzendingen normaliter niet retourneerbaar.

Alle klachten die gemeld zijn door msoontiens