Klacht: Madonna kaarten

op 08 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Februari 4 kaarten voor Madonna 7 juli besteld en betaald via ideal.
Al snel had ik in de gaten dat ik de kaarten niet via de officiële site
maar bij ticketlocket.com had besteld.Meerdere malen heb ik contact geprobeerd te krijgen met dit bedrijf maar word elke keer afgescheept
met het verhaal dat de kaarten max 7 dagen voor het evenement zullen worden toegezonden.Dit is dus niet gebeurt en we konden vandaag de recensies lezen van een super concert waar we niet bij waren. Dus 465 euro de sloot in.De rechtsbijstand is inmiddels ingeschakeld.

Gewenste Oplossing:

Geld direct retour ,website uit de lucht halen en strafvervolging wegens oplichting lijkt mij de beste actie .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Reactie van de melder van de klacht Danny Post

5 jaren geleden - Nooit opgelost . De eigenaar van deze list en bedrog zit in engeland en heeft alleen een post adres in franeker in een loods.

Reactie van de melder van de klacht Danny Post

4 jaren geleden - Nog steeds niet opgelost. Is oplichting.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Danny Post