Klacht: Machtiging is gestuurd maar Cannock Chase wil niet meewerken

op 28 november 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Er is beslag gelegd op mijn betaalrekening en spaarrekening door Cannock Chase. Na bellen met het bedrijf is gezegd dat ze alleen op €360 beslag hebben gelegd, maar mijn rekeningen zijn geblokeerd. Belken met de bank en die zegt dat ik een machtiging moet afgeven. Dit is direct gedaan en de bank heeft het doorgestuurd nasr Cannock Chase. Weer bellen met Cannock Chase en verteld dat de machtiging is verstuurd met de exacte tijd erbij. Cannock chase vertelt mij dat zij niet in de mail kunnen kijken en dat het minimaal 4 werkdagen duurt voordat t verwerkt is. Terwijl er een vervroegde verklaring en een machtiging is afgegeven. En ze adviseren mij om vrijdag terug te bellen. Nu moet ik de huur en gwl betalen voor het einde van de maand. Terwijl ik genoeg inkomen heb. Alles isgeblokkeerd en kan ik niets meer betalen. Hoezo proberen ze de klant zo goed mogelijk te helpen. Nee. Ze zorgen er voor dat de consument nog meer in de problemen gaat komen. Belachelijk voor woorden dat ze er zo lang over doen.

Vandaag direct de machtiging in behandeling nemen en de bank berichten zodat deze de blokkade direct kan beëindigen.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 29 november 2016 om 12:27 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Indien u bezwaar heeft of wilt maken tegen aanslagen en/of wettelijk vastgelegde verhogingen kunt u schriftelijk bezwaar maken. Alleen schriftelijke en gemotiveerde bezwaren kunnen door ons in behandeling genomen worden.

U kunt uw bezwaar indienen via:
teambelastingen@cannockchase.nl
Cannock Chase, t.a.v. Team Belastingen
Postbus 103, 6650 AC Druten

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd
Cannock Chase

Heeft op 29 november 2016 om 12:34 geantwoord

Bij bezwaar duurt de procedure bij dit bedrijf nog eens minimaal 10 werkdagen, voordat er dan een beslissing komt. Daarna is het beslag nog niet verdwenen. En dat bij een vervroegde verklaring die de procedure moet verkorten. Dan ben ik nog langer zonder geld. Dit lost dus niets op. En maakt het nog erger.

Alle klachten die gemeld zijn door Elfendans