Klacht: macbook

op 03 oktober 2017 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Er is een kleine schade links onder in het beeldscherm van de mackbook die normaal gebruikt wordt.
ik heb deze nog geen jaar maar heb ook een extra verzekering afgesloten voor 3 jaar van bijna 190 euro.
nadat ik de schade had aangemeld bij Paradigit op 19-08-2017 hebben zij geconstateerd dat dit niet in de garantie viel, dus moest ik hier de verzekering inschakelen die ik via Paradigit had afgesloten bij Actua.
ik kreeg keurig een mail thuis dat dit in behandeling was.
zij het niet dat het wat lang begon te duren voor ik reactie kreeg van Actua.heb ik zelf maar weer eens contact opgezocht met Actua en zij konden melden dat zij niets hadden ontvangen omdat dit door de eigenaar zelf bij Actua moet worden aangegeven met een certificaatcode en een bon van het schade bedrag eerden kunnen zij niets doen.ik wederom contact gezocht met Paradigit en om deze gegevens gevraagd kreeg wel de certificaatcode en volgens hen was toch echt alles geregeld naar Actua.
en vervolgens is hier het hele touwtrekkerij begonnen na vele telefoontjes en enkele mailtjes zelfs vanaf mijn vakantie is er bij Paradigit van alles fout gegaan.keer op keer wordt ik afgescheept en is er elke keer wel wat anders aan de hand.omdat men hier met een callcenter te maken hebben krijg je ook telkens te horen dat zij er niets aan kunnen doen want een collega die er mee bezig was die is er niet.
na mijn boze uitlating door de telefoon ging men nu voor mijn gevoel wat serieuzer door deze zaak heen en constateerde deze heer dat er van alles was fout gegaan bij Paradigit en dat zou hij helemaal gaan uitzoeken. waar ik overigens tevreden over kon zijn.
heb deze heer gevraagd wel de mackbook per direct terug te sturen want deze is nl van mijn dochter die zij dringend nodig had voor haar studie waar zij al een maand achter liep met haar lessen dit was geen probleem en daar zal ik voor zorgen waren zijn woorden morgen heeft u hem binnen .
dat was 25-09 2017 daarna heb ik zowat elke dag met Paradigit gebeld en tot onze verbazing kan daar volgens mij helemaal niets goed gaan wij zitten nu op 03 -10-2017 en nog is de mackbook niet verstuurd want zelfs met het versturen gaat er van alles mis.
heb vandaag, wederom gebeld met Paradigit en dan verbaast het hun zelf dat de mackbook dus naar hun retour is gekomen.
ik heb wederom mijn ongenoegen geuit en zelfs gevraagd of ik de hoogste baas op de afdeling kan spreken maar helaas dat gaat dan weer niet.
toen heb ik nog 1 keer vriendelijk aan deze heer gevraagd als het mogelijk was de mackbook vandaag nog te kunnen afleveren 03/10/2017 ter compensatie dat er van alles is mis gegaan,
Maar ook hier was er niets te regelen en wordt morgen de mackbook thuis bezorgd was nogmaals zijn belofte.
in afwachting tot morgen 04 /10 2017 conclusie een zeer slechte communicatie tussen Paradigit en Actua naar de klant en de reparatie is dus nog altijd niet uitgevoerd maar men betaald wel veel geld voor deze verzekering.
als burgers de verzekering proberen op te lichten is dat strafbaar ,
maar als winkeliers of verzekeringen onder hun garantie bepalingen kunnen uitkomen is dat wettelijk en heb je geen poot om op te staan ik vind dit ronduit schandalig in zo een welvarend land.

na het schooljaar ga ik wederom de mackbook voor reparatie aanbieden dit is nu bekend bij Paradigit en Actua ik heb de mail en die bewaar ik ook ook zijn er geluid opnames van mijn telefoonjtes en mag ik hopen dat de mackbook dan binnen een schappelijke 2 weken alsnog door de verzekering vergoed worden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paradigit

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paradigit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anton1963