Klacht: mac donalds betreft locatie zoetermeer rokkeveen en berkel en roderijs

op 13 september 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

afgelopen week werd er reclame gemaakt dat bij je ontbijt gratis yoghurt erbij kreeg, nu moet ik van pijnacker naar vlissingen rijden en dacht doe eens gek. Ik rij naar berkel en roderijs om 7.06 uur op 4 september 2018, zijn ze nog gesloten?!! Werd er wel lichtelijk chagerijnig om, mooie reclame, als ze nog niet open zijn, terwijl dat wel had moeten zijn. Later in de week poging 2 op een zaterdag avond met mijn kinderen rond de klok van 21 uur naar de mac in zoetermeer rokkeveen gereden, niet al te druk en doe onze bestelling, uiteindelijk hebben we lang moeten wachten niks mis mee, krijgen we 3 porties frietjes die helemaal afgekoeld zijn, echter hebben we zo trek dat we maar niet geklaagd hebben en maar alles maar koud hebben opgegeten. Volgende dag poging 2 voor in de middag bestellen we 2 frappe’s en heb daar minstens 10 minuten voor moeten wachten erg vreemd. Ik vind dat de kwaliteit en de snelheid van de mac echt achteruit is gegaan. Bij deze mij zien ze voorlopig niet. Kids mogen maar wat anders uitkiezen bijv de kfc of burgerking maar.

ontbijt betreft 4 september om 7.06 uur berkel en roderijs
avond betreft 8 september om 20.45 zoetermeer rokkeveen
middag betreft 9 september ongeveer om 13:00 uur zoetermeer rokkeveen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shak